Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Reflective Practica"'
Publikováno v:
Journal on Interactive Systems, Vol 15, Iss 1 (2024)
How do tools designed for documenting machine learning models contribute to developers’ ethical reflection? We set out to answer this question regarding Model Cards, a tool proposed for such purpose. We conducted a thematic analysis of eight semi-s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fd0804729ed4860830e1ec8eda958ea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdel-Karim, Benjamin M.1 BenjaminM.Abdel-Karim@gmx.de, Pfeuffer, Nicolas1 nicolaspfeuffer@gmx.de, Carl, K. Valerie1 kcarl@wiwi.uni-frankfurt.de, Hinz, Oliver1 ohinz@wiwi.uni-frankfurt.de
Publikováno v:
MIS Quarterly. Dec2023, Vol. 47 Issue 4, p1395-1424. 29p.
Autor:
Waks, Leonard J.
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies. May99, Vol. 31 Issue 3, p303. 14p.
Publikováno v:
Journal of Dental Education; Dec2000, Vol. 64 Issue 12, p860-866, 7p
Autor:
Scott, Charity1
Publikováno v:
Arizona Law Review. 2018, Vol. 60 Issue 3, p635-171. 40p.
Autor:
Pike, Pamela D.1 (AUTHOR) pdpike@lsu.edu
Publikováno v:
Music Education Research. Dec2017, Vol. 19 Issue 4, p398-409. 12p.
Publikováno v:
Journal of Physical Therapy Education (American Physical Therapy Association, Education Section); Winter2005, Vol. 19 Issue 3, p52-66, 15p
Autor:
Cavanagh, Michael1 (AUTHOR) michael.cavanagh@mq.edu.au, Prescott, Anne2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. May2010, Vol. 38 Issue 2, p147-159. 13p.
Autor:
Stegman, Sandra Frey1 sstegma@bgnet.bgsu.edu
Publikováno v:
Journal of Research in Music Education. Spring2007, Vol. 55 Issue 1, p65-82. 18p.