Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Reese, CE"'
Publikováno v:
Nursing Education Perspectives (National League for Nursing). Jan/Feb2010, Vol. 31 Issue 1, p33-37. 5p.
Autor:
Grandis, Jennifer, Gough, AH, Chen, N, Shun, TY, Lezon, TR, Boltz, RC, Reese, CE, Wagner, J, Vernetti, LA, Grandis, JR, Lee, AV
Publikováno v:
Grandis, Jennifer; Gough, AH; Chen, N; Shun, TY; Lezon, TR; Boltz, RC; et al.(2014). Identifying and quantifying heterogeneity in high content analysis: Application of heterogeneity indices to drug discovery. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8zt9r6sz
One of the greatest challenges in biomedical research, drug discovery and diagnostics is understanding how seemingly identical cells can respond differently to perturbagens including drugs for disease treatment. Although heterogeneity has become an a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::d5c01bf9056370c6519f980a2e9fe1d6
http://www.escholarship.org/uc/item/8zt9r6sz
http://www.escholarship.org/uc/item/8zt9r6sz
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.