Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Rees-Roberts M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whitworth, HS, Badhan, A, Boakye, AA, Takwoingi, Y, Rees-Roberts, M, Partlett, C, Lambie, H, Innes, J, Cooke, G, Lipman, M, Conlon, C, Macallan, D, Chua, F, Post, F, Wiselka, M, Woltmann, G, Deeks, JJ, Kon, OM, Lalvani, A, Diagnostic Evaluation of Active TB (IDEA) Study Group
Background The role of interferon-gamma release assays (IGRAs) in diagnosis of active tuberculosis (TB) is unclear, yet they are commonly used in low-TB-incidence countries. This study sought to resolve this clinical uncertainty by determining the di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::95643d8d3ac5c23f2c940458cc78335e
http://hdl.handle.net/10044/1/65230
http://hdl.handle.net/10044/1/65230
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.