Zobrazeno 1 - 10
of 492
pro vyhledávání: '"Reed, Stephen A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hay, Alayna N., Wagner, Bettina, Leeth, Caroline M., LeRoith, Tanya, Cecere, Thomas E., Lahmers, Kevin K., Andrews, Frank M., Werre, Stephen R., Johnson, Amy L., Clark, Carol K., Pusterla, Nicola, Reed, Stephen M., Lindsay, David S., Taylor, Sandra, Estell, Krista E., Furr, Martin, MacKay, Robert J., Del Piero, Fabio, Witonsky, Sharon G. *
Publikováno v:
In Veterinary Immunology and Immunopathology December 2021 242
Publikováno v:
Monthly Labor Review, 2020 Oct 01, 1-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26965192
Publikováno v:
Monthly Labor Review, 2020 Aug 01, 1-12.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26962467
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reed, Stephen L.
A hard-fork reconfiguration of the peer to peer Bitcoin network is described that substitutes tamper-evident logs and proof-of-stake consensus for proof-of-work consensus. The block creation rewards and transaction fees are reallocated to establish a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1405.5741
Autor:
Bulanov, Stepan S., Brantov, Andrei, Bychenkov, Valery Yu., Chvykov, Vladimir, Kalinchenko, Galina, Matsuoka, Takeshi, Rousseau, Pascal, Reed, Stephen, Yanovsky, Victor, Krushelnick, Karl, Litzenberg, Dale William, Maksimchuk, Anatoly
Publikováno v:
Med. Phys. 35 (5), 1770 (2008)
Proton acceleration by high-intensity laser pulses from ultra-thin foils for hadron therapy is discussed. With the improvement of the laser intensity contrast ratio to 10-11 achieved on Hercules laser at the University of Michigan, it became possible
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0805.1766
Autor:
Reed, Stephen K.
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2018 Sep 01. 30(3), 1091-1113.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44956428