Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Reed, Jessa"'
Autor:
Macari, Suzanne, Milgramm, Anna, Reed, Jessa, Shic, Frederick, Powell, Kelly K., Macris, Deanna, Chawarska, Katarzyna
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry January 2021 60(1):166-175
Autor:
Reed, Jessa, Findlen, Ursula M., Davenport, Carrie, Deconde Johnson, Cheryl, Sentelik, Maria, Spangler, Carrie, Steuerwald, Wendy, Houston, Derek
Publikováno v:
Journal of Early Hearing Detection and Intervention
The network of early intervention (EI) for families with children who are deaf or hard of hearing (D/HH) consists of multiple professionals that partner with parents. As part of a community collaborative initiative, diverse perspectives were gathered
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ff804f7ec80660822d0a9c1c51404c3e
https://digitalcommons.usu.edu/context/jehdi/article/1199/viewcontent/1199_Reed_p_22_34.pdf
https://digitalcommons.usu.edu/context/jehdi/article/1199/viewcontent/1199_Reed_p_22_34.pdf
Autor:
Jongmin Jung1 jongminjung169@gmail.com, Reed, Jessa1, Wagner, Laura2, Stephens, Julie3, Warner-Czyz, Andrea D.4, Uhler, Kristin5,6, Houstona, Derek1
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Apr2020, Vol. 63 Issue 4, p1254-1269. 16p. 2 Diagrams, 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moberly, Aaron C.1 Aaron.Moberly@osumc.edu, Reed, Jessa1
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Aug2019, Vol. 62 Issue 8, p2895-2905. 11p. 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.