Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"Reed, Cheryl"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reed, Cheryl, Phillips, Tamara J.
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry; 2024, p1-15, 15p
Autor:
Reed, Cheryl J.
Using qualitative methodology and a case study format, this study examines from the inside-out the organizational impact of significant change in leadership at a mature community college during the initial period of that change. The study describes a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1957/33726
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reed, Cheryl1 (AUTHOR), Stafford, Alexandra M.1 (AUTHOR), Mootz, John R. K.1 (AUTHOR), Baba, Harue1 (AUTHOR), Erk, Jason1 (AUTHOR), Phillips, Tamara J.1,2 (AUTHOR) phillipt@ohsu.edu
Publikováno v:
Genes, Brain & Behavior. Feb2021, Vol. 20 Issue 2, p1-18. 18p.
Autor:
Pastor, Raúl, McKinnon, Carrie S., Scibelli, Angela C., Burkhart-Kasch, Sue, Reed, Cheryl, Ryabinin, Andrey E., Coste, Sarah C., Stenzel-Poore, Mary P., Phillips, Tamara J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2008 Jul 01. 105(26), 9070-9075.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25462919
Publikováno v:
Journal of Educational Measurement, 1972 Oct 01. 9(3), 181-187.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1434163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.