Zobrazeno 1 - 10
of 289
pro vyhledávání: '"Reed, AM"'
Autor:
Reed, Amanda Marie
The purpose of this research was to document the ways in which the pedagogical approaches of technology/engineering design-based learning (T/E DBL) were shown to promote change in concept knowledge of eighth grade mathematics students. A mixed method
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10919/117208
Autor:
Miller, FW, Cooper, RG, Vencovský, J, Rider, LG, Danko, K, Wedderburn, LR, Lundberg, IE, Pachman, LM, Reed, AM, Ytterberg, SR, Padyukov, L, Selva-O'Callaghan, A, Radstake, TR, Isenberg, DA, Chinoy, H, Ollier, WE, O'Hanlon, TP, Peng, B, Lee, A, Lamb, JA, Chen, W, Amos, CI, Gregersen, PK
OBJECTIVE: To identify new genetic associations with juvenile and adult dermatomyositis (DM). METHODS: We performed a genome-wide association study (GWAS) of adult and juvenile DM patients of European ancestry (n = 1,178) and controls (n = 4,724). To
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::65dd9dcf64bb6ccf8ce6f6da0834ada7
https://doi.org/10.1002/art.38137
https://doi.org/10.1002/art.38137
Publikováno v:
Journal of Public Policy and Marketing, 34(1), 50-62. American Marketing Association
This research explores the impact of weight-management remedy marketing on healthy lifestyle behaviors. Three studies demonstrate that exposure to drug (but not supplement) marketing for weight management encourages unhealthy consumer behavior as a r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f66eb2b3c8b261349269c7db88b4eaaa
https://pure.eur.nl/en/publications/a2719f15-ab2d-4c99-b521-a5f7f151d3a8
https://pure.eur.nl/en/publications/a2719f15-ab2d-4c99-b521-a5f7f151d3a8
Autor:
Anderson, JH, Anderson, KR, Aulie, HA, Crowson, CS, Mason, TG, Ardoin, SP, Reed, AM, Flatø, B
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Rheumatology; Jul2016, Vol. 45 Issue 4, p299-303, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.