Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Reece, Jason"'
Autor:
Warner, Mildred E., Reece, Jason, Zhang, Xue
This book lays out the promise and potential of schools as community-building institutions. It explores the challenges faced in incorporating schools into broader community development policy, and also recognizes the changing demographics of schools
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/92416
Autor:
Reece, Jason William
The planning field has a long history of intersecting with, contributing to and addressing issues of social, racial and geographic equity, from the late 19th century work of Jacob Riis and Jane Addams to contemporary movements such as progressive reg
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1468971589
Autor:
Reece, Jason
Publikováno v:
RSF: The Russell Sage Foundation Journal of the Social Sciences, 2021 Feb 01. 7(1), 110-133.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.7758/rsf.2021.7.1.07
Autor:
England, Madeline, author, Limón, Cristy Johnston, author, Orey, Byron D’Andra, author, Reece, Jason, author, Ward, Geoff K., author
Publikováno v:
Necessary Conversations : Understanding Racism as a Barrier to Achieving Health Equity, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197641477.003.0012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gough, Meghan Z., Reece, Jason
Publikováno v:
Cityscape, 2017 Jan 01. 19(3), 115-134.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26328355
Autor:
Reece, Jason, Abou-Ghalioum, Victoria
Publikováno v:
Community Development; Aug2023, Vol. 54 Issue 4, p588-609, 22p
Publikováno v:
Community Development; Aug2023, Vol. 54 Issue 4, p468-478, 11p