Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Redondo, Patricia A."'
Autor:
Esteve-Redondo, Patricia, Heras-Mozos, Raquel, López-Carballo, Gracia, López-de-Dicastillo, Carol, Gavara, Rafael, Hernández-Muñoz, Pilar
Publikováno v:
In Food Packaging and Shelf Life September 2024 45
Autor:
Coutinho-Almeida, João, Silva, Ana Sofia, Redondo, Patrícia, Rodrigues, Pedro Pereira, Ferreira, Ana
Publikováno v:
In Cancer Treatment and Research Communications 2024 40
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tran, Maxine G.B., Neves, Joana B., Stamati, Katerina, Redondo, Patricia, Cope, Alethea, Brew-Graves, Chris, Williams, Norman R., Grierson, Jack, Cheema, Umber, Loizidou, Marilena, Emberton, Mark
Publikováno v:
In International Journal of Surgery Protocols 2019 14:24-29
Publikováno v:
Garmen, Pablo and Rodríguez, Celestino and García-Redondo, Patricia and San-Pedro-Veledo, Juan-Carlos Multiple intelligences and video games: Assessment and intervention with TOI software. Comunicar, 2019, vol. 27, n. 58, pp. 95-104. [Journal article (Paginated)]
Howard Gardner revolutionized the concept of intelligence with his Multiple Intelligences Theory. His vision was widely supported by the educational community, which considers different forms of learning and accessing knowledge. Despite its impact, t
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/33843/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.