Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Redler, Joern"'
Autor:
Redler Joern, Morschheuser Petra
Publikováno v:
Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 52, Iss 2, Pp 26-45 (2024)
Monitoring the reputation of Higher Education Institutions is a key challenge. Despite decades of research and theory in Higher Education marketing addressing this issue, a definitive method for capturing and monitoring reputation of such institution
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4bdad27df3847fb884f075745ea66fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Redler Joern
Publikováno v:
Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 19, Iss 1, Pp 59-94 (2016)
This paper addresses management issues of brand alliances as part of a scientific organisation’s marketing strategy. Though brand alliances have become quite popular with consumer products they seem to be exceptions in the marketing context of acad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/493f35c1ecdc49568d49a6922c6d849e
Autor:
Morschheuser Petra, Redler Joern
Publikováno v:
Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 18, Iss 4, Pp 1-35 (2015)
Reputation Management deals with establishing, maintaining and strengthening a positive reputation for an object in order to build trust, commitment and lasting relationships. Positive reputation is considered a major intangible asset of companies as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd4f4a8e54c2497da7fa848e6649c08d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Esch, Franz-Rudolf, Redler, Jörn
Publikováno v:
Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis, 2005 Jun 01. 27(2), 79-97.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42746233
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2007, Vol. 34, p498-499. 2p.