Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Recommendation models"'
Autor:
Chong Wang, Peipei Yue
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 153232-153242 (2024)
Aiming at the issue that most of the existing knowledge graph-based methods for personalized learning resource recommendations do not take full advantage of collaborative signals from learner interaction data, we introduce a novel model named Collabo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/246b52a7f2a54612b339ef01a1dc22c9
Autor:
Pan Cao
Publikováno v:
International Journal of Intelligent Networks, Vol 4, Iss , Pp 193-201 (2023)
With the development of artificial intelligence technology in various fields, the traditional accounting method is no longer applicable to the personalized development of e-commerce industry; Therefore, it is essential to improve the accounting metho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9931dc78a424a789cbe85b41b1474cf
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 4, p 1601 (2024)
Business intelligence (BI), as a system for business data integration, processing, and analysis, is receiving increasing attention from enterprises. Data visualization is an important feature of BI, which allows users to visually observe the distribu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cc086ce4ed844498d153d0ee122f4fb
Autor:
Jaekyung Lee, Jinho Kim
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 20, p 11231 (2023)
Providing personalized product recommendations in offline retail stores, especially small-format offline retail businesses such as convenience stores, poses a great challenge. To address this issue, this study aimed to find a solution by shifting the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd0c6b845b4e49e4bbf3af25836ae264
Autor:
Abubaker Salem Mohamed Shibani, Masnizah Mohd, Ahmad Tarmizi Abdul Ghani, Mohamad Shanudin Zakaria, Sumaia Mohammed Al-Ghuribi
Publikováno v:
Information, Vol 14, Iss 4, p 207 (2023)
E-learning is an innovative strategy for enhancing teaching and learning in digital environments with the goal of enhancing education. In the same context, recommendation models have been developed for predicting the user’s learning preferences. A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce24a930f30b4b30bb6a02449119f249
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.