Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Reciprocal Imitation Training"'
Publikováno v:
Molecular Autism, Vol 12, Iss 1, Pp 1-14 (2021)
Abstract Background Intervention during the first years of life for children with autism spectrum disorder (ASD) may have the strongest impact on long-term brain development and functioning. Yet, barriers such as a shortage of trained professionals c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86a5b3f839444105a9a1bc151f828d26
Publikováno v:
Ravānshināsī-i Afrād-i Istis̠nāyī, Vol 4, Iss 16, Pp 1-19 (2014)
The purpose of this study was investigating the effectiveness of Reciprocal Imitation Training (RIT) on reducing symptoms of children with autism disorder.Twenty four autistic children (30-54 months old) were selected from a rehabilitation center in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/895e1a7779904181be18af5970f26bfe
Publikováno v:
Ravānshināsī-i Afrād-i Istis̠nāyī, Vol 4, Iss 16, Pp 77-96 (2014)
The purpose of this study was investigating the effectiveness of Reciprocal Imitation Training (RIT) on reducing symptoms of children with autism disorder.Twenty four autistic children (30-54 months old) were selected from a rehabilitation center in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85e4a88d3f7f405ea6b4ba32395da604
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Molecular Autism
Molecular Autism, Vol 12, Iss 1, Pp 1-14 (2021)
Molecular Autism, Vol 12, Iss 1, Pp 1-14 (2021)
Background Intervention during the first years of life for children with autism spectrum disorder (ASD) may have the strongest impact on long-term brain development and functioning. Yet, barriers such as a shortage of trained professionals contribute
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Töret, Gökhan, Özmen, Emine Rüya
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 44, Sayı 199 (2019)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 44, Sayı 199 (2019)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 44, Sayı 199 (2019)
The aim of the current study was firstly to examine the effectiveness of Reciprocal Imitation Training (RIT) on a) imitation of object actions and gestures and b) maintenance of these skills in children with Autism Spectrum Disorder (ASD). Secondly,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ravānshināsī-i Afrād-i Istis̠nāyī, Vol 4, Iss 16, Pp 75-94 (2015)
The purpose of this study was investigating the effectiveness of Reciprocal Imitation Training (RIT) on reducing symptoms of children with autism disorder.Twenty four autistic children (30-54 months old) were selected from a rehabilitation center in