Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Recently arrived"'
Autor:
Anna Johansson
Publikováno v:
Utbildning & Lärande, Vol 16, Iss 2 (2022)
This study aims to increase the understanding of how learning environments have been developed for newly arrived immigrant pupils in need of special educational support measures according to special educators. In this way, knowledge can be deepened a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/499e439d37474cfc8b5ef59f284eac79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educare, Vol 2017, Iss 1 (2019)
During the last decade, the number of recently arrived immigrant pupils has increased in Swedish schools. This has entailed great challenges for the educational system, not least concerning how these pupils can acquire written language skills in a se
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e12a94c651d041a09c739eadab66fdc8
Autor:
Wedin, Åsa
Publikováno v:
Apples-Journal of Applied Language Studies
The aim of this paper is to trace students’ multilingualism and agency in the schoolscape of the Language Introduction Programme (LIP) in one Swedish upper secondary school. Through linguistic schoolscaping, the study contributes to a deeper unders
Autor:
Wedin, Åsa
Publikováno v:
Apples-Journal of Applied Language Studies
This study aims to investigate how the educational and linguistic backgrounds of teachers affect how they are positioned and how they position themselves in relation to their profession in a language introduction programme at upper secondary school i
Autor:
Axelsson, Feyza
Recently arrived pupils are part of the school population at schools in Sweden as well as in other European countries. In Sweden these pupils might receive study guidance support in their first language in various school subjects including science. M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______261::74a483db33dda7cbd5ffcd5c1ee1e4eb
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-191341
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-191341
Autor:
Johansson, Anna
Publikováno v:
Utbildning & Lärande. 16
This study aims to increase the understanding of how learning environments have been developed for newly arrived immigrant pupils in need of special educational support measures according to special educators. In this way, knowledge can be deepened a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.