Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Rebull, M."'
Autor:
Villafranca Magdalena, B., Denizli, M., Masferrer-Ferragutcasas, C., Rebull, M., Parra, G., García, Á., Cabrera, S., Gil-Moreno, A., Moiola, C.P., Colas, E.
Publikováno v:
In ESMO Open February 2023 8(1) Supplement 1
Autor:
Denizli, M., Magdalena, B. Villafranca, Fuentes, I. de la Calle, Rebull, M., Masferrer-Ferragutcasas, C., Serra, F., Salazar, L., Aznar, A. Luzarraga, Cabrera, S., Gil-Moreno, A., Colas, E.
Publikováno v:
In Annals of Oncology September 2024 35 Supplement 2:S301-S301
Autor:
Colas, E., Moiola, C.P., Gil, C. Lopez, Rebull, M., Denizli, M., Covaleda, A. Sotoca, Conesa, V. Bebia, Salazar, L., Cabrera, S., van der Vleuten, M., Groothuis, P., Gil-Moreno, A.
Publikováno v:
In Annals of Oncology September 2024 35 Supplement 2:S293-S293
Autor:
Martín, J. C.1 jcarlos.martin@ulpgc.es, Sánchez-Rebull, M. V.2 mariavictoria.sanchez@urv.cat, Rudchenko, V.3 erudchenko@hse.ru
Publikováno v:
Fuzzy Economic Review. Nov2018, Vol. 23 Issue 2, p63-85. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
The aim of this work is to identify the key success factors of a Spanish investment in a country with such profound cultural differences, as it is China, through the experience of Meliá Hotels International Group, one of the biggest hotel chains in
Publikováno v:
Problems and Perspectives in Management
Repositori Institucional de la Universitat Rovira i Virgili
Universitat Rovira i virgili (URV)
Repositori Institucional de la Universitat Rovira i Virgili
Universitat Rovira i virgili (URV)
DOI: 10.21511/ppm.15(1).2017.10 https://businessperspectives.org/journals/problems-and-perspectives-in-management/issue-1-contents/bibliometric-analysis-over-research-on-client-satisfaction Filiació URV: SI The objective of this study is to analyze
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::debf9a9c4899b1bdc225ebb69aeb9a2a
http://hdl.handle.net/20.500.11797/PC2894
http://hdl.handle.net/20.500.11797/PC2894
Autor:
Ginieis, Matías1 matias.ginieis@urv.cat, Sánchez-Rebull, M. Victoria1 mariavictoria.sanchez@urv.cat, Campa-Planas, Fernando1 fernando.campa@urv.cat
Publikováno v:
Aviation (1648-7788). Mar2013, Vol. 17 Issue 1, p33-43. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.