Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Rebreikina A.B."'
Publikováno v:
Современная зарубежная психология, Vol 9, Iss 2, Pp 34-45 (2020)
Perceptual learning is defined by increased effectiveness of completing perceptual tasks as a result of experience or training. This review presents the analysis of changes in the components of event-related potentials (ERPs) after visual and auditor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c936077a2c0d41a5b4dd4b0cd49d55f8
Publikováno v:
Современная зарубежная психология, Vol 9, Iss 2, Pp 21-33 (2020)
Literacy is a complex and multidimensional phenomenon that has been well studied in psychology and pedagogy. Neurophysiologists try to understand the mechanisms of writing and reading acquisition by analyzing different linguistic processes. In this p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0b05bf61f0c4340a5aa6181f4dc4c3a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.