Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Reboredo, Cristina"'
Autor:
Manso, Luis, Hernando, Cristina, Galán, María, Oliveira, Mafalda, Cabrera, Miguel A., Bratos, Raquel, Rodríguez, César A., Ruiz-Borrego, Manuel, Blanch, Salvador, Llombart-Cussac, Antonio, Delgado-Mingorance, Juan I., Álvarez-Busto, Iñaki, Gallegos, Isabel, González-Cortijo, Lucía, Morales, Serafín, Aguirre, Elena, Hernando, Blanca A., Ballesteros, Ana, Alés-Martínez, José E., Reboredo, Cristina, Oltra, Amparo, González-Cao, María, Santisteban, Marta, Malón, Diego, Echeverría, Isabel, García-Garre, Elisa, Vega, Estela, Servitja, Sònia, Andrés, Raquel, Robles, Carlos E., López, Rafael, Galve, Elena, Echarri, María J., Legeren, Marta, Moreno, Fernando
Publikováno v:
In The Breast December 2020 54:286-292
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reboredo, Cristina Reboredo
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Resumen La mayor parte de los centros educativos actuales están diseñados para un tipo de enseñanza unidireccional y pasiva, cuando se están adoptando nuevas metodologías de enseñanza, donde los niños trabajan en grupo, interactúan entre ello
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::33d77c46975d582ffc494128851e417e
https://hdl.handle.net/10400.26/33326
https://hdl.handle.net/10400.26/33326
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antolín, Silvia, García-Caballero, Lucía, Reboredo, Cristina, Molina, Aurea, Mosquera, Joaquín, Vázquez-Boquete, Ángel, Gallego, Rosalía, Santiago, Mari Paz, Concha, Ángel, Pérez, Eva, Calvo, Lourdes, García-Caballero, Tomás
Publikováno v:
Virchows Archiv: European Journal of Pathology; Oct2021, Vol. 479 Issue 4, p859-859, 1p