Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Rebai, I."'
Autor:
Smaoui, S., Ennouri, K., Chakchouk-Mtibaa, A., Sellem, I., Bouchaala, K., Karray-Rebai, I., Mellouli, L.
Publikováno v:
In Journal de Mycologie Médicale September 2018 28(3):551-560
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Panagiotopoulos, N.T., Moreira Jorge, A., Rebai, I., Georgarakis, K., Botta, W.J., Yavari, A.R.
Publikováno v:
In Microporous and Mesoporous Materials 1 March 2016 222:23-26
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
EDM 2010 International Conference on Educational Data Mining
EDM 2010 International Conference on Educational Data Mining, Jun 2010, Pittsburgh, United States. pp.279-280
EDM 2010 International Conference on Educational Data Mining
EDM 2010 International Conference on Educational Data Mining, Jun 2010, Pittsburgh, United States. pp.279-280
International audience; It is argued that the analysis of the learner’s generated log files during interactions with a learning environment is necessary to produce interpretative views of their activities. The analysis of these log files, or traces
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e2c2cf5cc877ffe612e3d463ce525b63
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01291276
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01291276
Publikováno v:
ICCE'2008, International Conference on Computer in Education
ICCE'2008, International Conference on Computer in Education, Oct 2008, Taiwan, China
Scopus-Elsevier
ICCE'2008, International Conference on Computer in Education, Oct 2008, Taiwan, China
Scopus-Elsevier
International audience; In this paper, we describe an automatic learning styles detection approach of learners in e-learning platform from observable indicators relating to their browsing and interactions. Based on the work in the fields of learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8e28b0dd8a0460f96461f18fda2b0fc8
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01300841
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01300841
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2009 Ninth IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies; 2009, p385-389, 5p
Publikováno v:
2009 IEEE Symposium on Computers & Communications; 2009, p98-103, 6p
Publikováno v:
In Revue Neurologique April 2014 170 Supplement 1:A157-A157