Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"Reardon Gregory"'
Tactile displays that lend tangible form to digital content could transform computing interactions. However, achieving the resolution, speed, and dynamic range needed for perceptual fidelity remains challenging. We present a tactile display that dire
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.05494
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 10, Iss 1, p 129 (2012)
Abstract Background Among long-term care (LTC) residents, we explored the association between anemia status and hemoglobin (Hb) level with Activities of Daily Living (ADL) functioning and health-related quality of life (HRQOL). Methods Data were deri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8bf049cef04456c96ee7341891d3c5b
Publikováno v:
BMC Geriatrics, Vol 12, Iss 1, p 14 (2012)
Abstract Background The use of warfarin in older patients requires special consideration because of concerns with comorbidities, interacting medications, and the risk of bleeding. Several studies have suggested that warfarin may be underused or incon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85272345e7704704a93ff38daf2d8f29
Publikováno v:
BMC Ophthalmology, Vol 10, Iss 1, p 5 (2010)
Abstract Background Prior research has demonstrated that medication persistence (continued acquisition of therapy over time) is far from optimal among patients with glaucoma. The purpose of the present study was to evaluate persistence with prostagla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3b562c3c0574626bf76d10e55be952d
Publikováno v:
In Sensors and Actuators: A. Physical 1 June 2023 355
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education May 2023 87(5)