Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Rear wing"'
Publikováno v:
Journal of Industrial Design and Engineering Graphics, Vol 18, Iss 1 (2023)
Because Superkarts can reach very high speeds, they need an extra help when it comes to grip, because they are very light. This article aims to create a design of the rear and front wings, to ensure a flow of air so as to obtain a very good grip of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3573fba9924a48b18e1ec24df6a46398
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krzysztof Kurec
Publikováno v:
Energies, Vol 15, Iss 18, p 6668 (2022)
This study was prepared to demonstrate how the aerodynamics of a sports car can be enhanced, emphasizing aerodynamic improvements, and utilizing small movable elements. All the presented results were obtained using the numerical simulations performed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11736ceeac814999a63bfb6d882bf4b1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Egido Caldu, Erik
Baltasar is a new car company from Cerdanyola del Vallès (Barcelona, Spain). Its first car, the Baltasar Revolt, is the first track day registrable car (1). It combines the velocity required for the circuit and the versatility of a registrable car.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3484::65f5b182a0e430e9a3a20d6ba1a7d2f2
https://hdl.handle.net/2117/385132
https://hdl.handle.net/2117/385132
Publikováno v:
Fields, Vol 4, Iss 1 (2018)
This work aims to improve the external aerodynamic characteristics of the 2017 University of Huddersfield Formula SAE vehicle. To improve dynamic performance in the SAE events, a multiple-element rear wing was developed, which incorporated adjustable
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b12defa828d45d2aa1833ba5fd12645
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lidón Madrigal, Pablo
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[ES] El objetivo del presente trabajo es el diseño y análisis aerodinámico de alerones traseros con sistema DRS (Drag Reduction System) en diferentes posiciones. El primero de ellos diseñado con perfiles NACA y el segundo con perfiles propios de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3dbbe4fee3cbdd35e2d10d558558feec
http://hdl.handle.net/10251/184872
http://hdl.handle.net/10251/184872
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.