Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Real classroom"'
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 57, Iss , Pp 111147- (2024)
It is challenging for teachers to monitor each student's emotional state in real-time, making personalized learning difficult to achieve. Previous emotion recognition methods, such as support vector machines, are limited by technology and fail to mee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd8aead285c1460f8387b39eec23efa5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lisbeth O. Swain, Timothy D. Swain
We examined the unmanipulated performance of students under real classroom conditions in order to assess the effect of a technology-enhanced hybrid learning approach to second language, (L2) instruction on beginning and advanced Spanish language lear
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::715b54f002d059a6e03a056f5313ec50
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Royal, Ken
Publikováno v:
District Administration. Jul2008, Vol. 44 Issue 8, p44-44. 1p. 5 Color Photographs.
Autor:
Oglan, Victoria1
Publikováno v:
Language Arts. Jul2016, Vol. 93 Issue 6, p461-462. 2p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.