Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Reading to learn (R2L)"'
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 2, Pp 756-776 (2023)
As a widely used English proficiency test that includes a writing test component, IELTS raises pedagogical challenges that require high-stake literacy skills to meet the demands of the assessment criteria. Many studies on various teaching strategies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb4710664e3f4067a240c40d0e916c5c
Publikováno v:
Beyond Words, Vol 9, Iss 1, Pp 37-48 (2021)
This article discusses a classroom action research (CAR) which applied Reading to Learn (R2L) to teach EFL reading and writing with Indonesian-speaking entrepreneurial management students at Universitas Katolik Widya Mandala Surabaya. R2L is a genre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1c2e60bb125411f9ee6533dae6045b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ika Lestari Damayanti
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 6, Iss 2, Pp 232-245 (2017)
It is widely acknowledged that the use of stories supports the development of literacy in the context of learning English as a first language. However, it seems that there are a few studies investigating this issue in the context of teaching and lear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ec3f097fe5f45fca716836a55af8d1e
Autor:
Roger W., PALMER
Publikováno v:
Hirao School of Management Review = Hirao School of Management Review. 12:49-62
In 2021, a new CUBE Accelerated Language and Academics (CALA) elective program of study for ambitious and highly motivated language learners was instituted in the Hirao School of Management, Konan University. As part of the CALA Academic Foundations
Autor:
González Rodríguez, Estefany
Reading to learn (R2L) is based on a set of strategies intended to qualify teachers to support their students during their learning process, in order to lead them to independent and successful creation of texts. This methodology has been implemented
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9494::38bbecb1f0cbe6a5af36afc10f5a2d47
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6831
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6831
Autor:
Ogaza Gómez, Dina Luz
Learning to read and write different types of texts is essential for English foreign language (EFL) students and required in all educational contexts. That is why this study was applied in a bilingual school, where fifth grade students faced great di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9494::e08b58c6bf2e9fcf7ddef4666adbb95e
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6482
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6482
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.