Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Reading problems in South Africa"'
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe, Volume: 63, Issue: 1, Pages: 154-177, Published: 2023
Die leesvermoë van leerders speel 'n groot rol in hul akademiese prestasie. 'n Wetenskaplike ondersoek is in 2021 tydens die aanbieding van 'n konstruktivistiese Natuurwetenskaplesreeks onderneem om te bepaal of 'n groep graad 8-Natuurwetenskapleerd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Els, Anika
MEd (Curriculum Studies), North-West University, Potchefstroom Campus Learners’ academic achievement is determined according to their ability to read with comprehension. In this study, a group of Grade 8 Science learners was unable to read with com
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::a37363de5174fda9881e3dbddc6815e0
https://orcid.org/0000-0003-0220-2370
https://orcid.org/0000-0003-0220-2370