Zobrazeno 1 - 10
of 1 449
pro vyhledávání: '"Reading perspective"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iralde, I., Allain, P.
Publikováno v:
In Revue européenne de psychologie appliquée May 2019 69(3):101-110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lakuš, Jelena
Publikováno v:
Časopis za suvremenu povijest / Journal of Contemporary History. 54(3):553-583
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1094842
Autor:
Eduardo Encabo-Fernández, Marina Maestre-Espinosa, Isabel Jerez-Martínez, Lourdes Hernández-Delgado
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 7, p 663 (2023)
This study aims at analysing the relevance of the Sustainable Development Goals (SDGs) in initial teacher education and the prominence given to reading, as well as the relationship between the two issues. The research modality chosen is non-experimen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2871fe8919624708aa91918d3c3953f8
Autor:
RAMSAY, CRYSTAL M., SPERLING, RAYNE A.
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2015 Jan 01. 108(2), 81-94.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43824183
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.