Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Reading metacomprehension"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Renata Šamo, Alenka Mikulec
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 4, Iss 1, Pp 105-116 (2018)
As the first half of the literacy equation (reading + writing = literacy), reading is primarily considered a dynamic meaning-focused interaction in which the reader is required to build comprehension of a text in a non-linear way. In other words, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1c4fcd966284227aed8cd6b8685a043
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alenka Mikulec, Renata Šamo
Publikováno v:
Journal of Language and Education. 4:105-116
As the first half of the literacy equation (reading + writing = literacy), reading is primarily considered a dynamic meaning-focused interaction in which the reader is required to build comprehension of a text in a non-linear way. In other words, the
Publikováno v:
Psykhe. nov2003, Vol. 12 Issue 2, p163-172. 10p.
Publikováno v:
Revista Espacios; 2019, Vol. 40 Issue 36, p1-14, 14p
Publikováno v:
Alternativas, Vol 28, Iss 2, p 167 (2021)
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Introducción. La presente investigación analiza el problema del abandono de los estudios universitarios, centrándose en el primer año de la titulación de Trabajo Social con el objetivo de elaborar un modelo explicativo que permita intervenir en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education and Social Development Journal; Vol. 7 No. 1 (2013); 71-78
Revista Educación y Desarrollo Social; Vol. 7 Núm. 1 (2013); 71-78
Revista Educação e Desenvolvimento Social; v. 7 n. 1 (2013); 71-78
Revista Educación y Desarrollo Social; Vol. 7 Núm. 1 (2013); 71-78
Revista Educação e Desenvolvimento Social; v. 7 n. 1 (2013); 71-78
This paper underlines the relationship and the importance of motivational processes, cognitive and metacognitive. This synthetically presented some results of a descriptive research whose specific purpose was to determine the relationship between lev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2802::9f51ad794a22d61f1556e281e3620e66
http://revistas.unimilitar.edu.co/index.php/reds/article/view/735
http://revistas.unimilitar.edu.co/index.php/reds/article/view/735