Zobrazeno 1 - 10
of 13 104
pro vyhledávání: '"Reading comprehension test"'
Autor:
Säuberli, Andreas, Clematide, Simon
Reading comprehension tests are used in a variety of applications, reaching from education to assessing the comprehensibility of simplified texts. However, creating such tests manually and ensuring their quality is difficult and time-consuming. In th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.07720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rojas, Luis1 luis.rojasp@uss.cl, Calderon, Juan Felipe2 juan.calderon@unab.cl, Puente, Anibal3 apuente@psi.ucm.es
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Diagncstico y Evaluacicn Psicolcgica. 2024, Vol. 3 Issue 73, p53-68. 16p.
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 15, Iss 32, Pp 1-21 (2023)
A major concern of language testing researchers has for long been the identification of construct-irrelevant influential cognitive and psychological bias factors in test takers’ language test performance and recently the identification of the tenta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a033fce208a741b2a73f3083a6046ee5
Autor:
Perez, Mardy Lyn Tugahan1 mardylynperez@gmail.com, Rodriguez, Rodolf John Trapa2 rodolfjohn.rodriguez001@deped.gov.ph
Publikováno v:
International Journal of Knowledge Management & Practices. Sep2023, Vol. 11 Issue 2, p14-28. 15p.
Autor:
Yunita Ayu Riski, Sri Wahyuni
Publikováno v:
JALL (Journal of Applied Linguistics and Literacy), Vol 7, Iss 2, Pp 321-334 (2023)
This study aims at developing reading comprehension test based on Mobile Assisted Language Learning (MALL) for seventh grade of Junior High School students. It is adapted R and D development model proposed by Borg and Gall consisting of seven steps:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1bf65726aa04268896930fbeccbfa2e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 12, Iss 1, Pp 1-18 (2022)
Abstract Given the significance of the test fairness, this study aimed to investigate a reading comprehension test for evidence of differential item functioning (DIF) based on English as a Foreign Language (EFL) learners’ gender and their mode of l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c0bf471dffc446fad8881fd80b86da1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.