Zobrazeno 1 - 10
of 3 115
pro vyhledávání: '"Reading and writing processes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Villanueva-Bonilla, Cristian1,2 cristian.villanueva@usco.edu.co, Ríos-Gallardo, Ángela M.1
Publikováno v:
Revista Mexicana de Neurociencia. May/Jun2019, Vol. 20 Issue 3, p155-161. 7p.
Autor:
Sjöholm, Erika, Andersson, Martina
Syftet med denna studie är att utforska strategier och anpassningar inom svenskundervisningen för att effektivt utmana särbegåvade elever. Utmaningarna ligger i att skapa en lärandemiljö som möter de unika behoven hos särbegåvade elever och
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-65329
Autor:
null Dr. Anup Nair
Publikováno v:
International Peer Reviewed E Journal of English Language & Literature Studies - ISSN: 2583-5963. 4:84-126
It's possible that reading and writing are two of the most effective ways to learn about a subject. The incorporation of these procedures into what are now commonly known as "hybrid activities" has been shown in earlier research to have significant e
Publikováno v:
European Journal of Applied Linguistics, 10(1), 185-211. De Gruyter
The concept of historical significance is seen as a key concept of historical reasoning. Assigning significance is based on criteria and related to the identity of who assigns significance. However, little is known about reasoning-, reading-, and wri
Publikováno v:
Journal of Writing Research, Vol 7, Iss 2, Pp 275-302 (2015)
The aim of the present study was to improve learning from texts via strategies that train students how to process synthesis texts. Processing such texts requires goal-oriented interaction between reading and writing activities. The participants were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a56064c745c9453c9149fa79c05cd2df
Autor:
Morris, Darrell
Publikováno v:
Language Arts, 1981 Sep 01. 58(6), 659-668.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41961384
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clemencia del Consuelo Zapata Lesmes, Jesica Paola Correa Caballero, Elías David González Castellar, Ruben Dario Mercado Gaviria, Dina Esther Luna Navarro
Publikováno v:
Hexágono Pedagógico, Vol 1, Iss 1 (2010)
Este trabajo se constituye en una propuesta innovadora, basada en el diagnóstico para el diseño de un dispositivo electrónico, que permita el acceso a las nuevas tecnologías a losniñas y niños ciegos de la Institución Educativa Olga González
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b149f6f6dcc14c749abcba9b9b8f6123