Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Reading Strategy Training"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mehmet Abi, Şevki Kömür
Publikováno v:
Eurasian Journal of Applied Linguistics, Vol 4, Iss 2, Pp 213-237 (2018)
Volume: 4, Issue: 2 213-237
Eurasian Journal of Applied Linguistics
Volume: 4, Issue: 2 213-237
Eurasian Journal of Applied Linguistics
WOS: 000445825900007 This study aimed at investigating possible effects of reading strategy instruction on students' language learning style preferences and their reading proficiency levels. A total of 62 11th grade students from three different clas
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alireza Karbalaei
Publikováno v:
Ikala: Revista de Lenguaje y Cultura, Vol 16, Iss 1 (2011)
Reading strategies instruction is currently gaining much attention as an effective means of enhancing reading comprehension. In this research, we examined the effect of Underlining Strategy Intervention, based on the CALLA model in EFL and ESL contex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6020d30219746cd9b3505d5af7fa5c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hagena, M, Leiß, D & Schwippert, K 2017, ' Using Reading Strategy Training to Foster Students´ Mathematical Modelling Competencies : Results of a Quasi Experimental Control Trial ', EURASIA Journal of Mathematics, Science & Technology Education, vol. 13, no. 7b, pp. 4057-4085 . https://doi.org/10.12973/eurasia.2017.00803a
Hagena, M, Leiß, D & Schwippert, K 2017, ' Using Reading Strategy Training to Foster Students´ Mathematical Modelling Competencies : Results of a Quasi Experimental Control Trial ' EURASIA Journal of Mathematics, Science & Technology Education, vol 13, no. 7b, pp. 4057-4085 . DOI: 10.12973/eurasia.2017.00803a
Hagena, M, Leiß, D & Schwippert, K 2017, ' Using Reading Strategy Training to Foster Students´ Mathematical Modelling Competencies : Results of a Quasi Experimental Control Trial ' EURASIA Journal of Mathematics, Science & Technology Education, vol 13, no. 7b, pp. 4057-4085 . DOI: 10.12973/eurasia.2017.00803a
Ever since the national standards for teaching and learning mathematics in Germany were published, investigation of ways to support students' acquisition of mathematical competencies has increased. Results of these studies have been of special intere
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::05891b115368328277f8aae4606e835e
https://pure.leuphana.de/ws/files/21691503/repo_9792951_oa_byncnd.pdf
https://pure.leuphana.de/ws/files/21691503/repo_9792951_oa_byncnd.pdf
Autor:
KOÇER, Tolga, TURGUT, Yıldız
Publikováno v:
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol 9, Iss 1, Pp 237-251 (2013)
Volume: 9, Issue: 1 237-251
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Volume: 9, Issue: 1 237-251
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
This study investigated whether receiving cognitive and metacognitive reading strategy training explicitly would make a difference in the University preparatory class students’ reading comprehension. From the instructors’ aspect, the instructors
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.