Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Read, Samantha"'
Autor:
Read, Samantha
Publikováno v:
ICT and Innovation in Teaching Learning Methods in Higher Education
Autor:
Broadberry, Sarah, Read, Samantha
Presented to the Association of Learning Technology South group (ALT South). An overview of a range of inclusive assessments adopted across the University in place of traditional exams to provide a more authentic form of assessment.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4f59b4d8e614fe14f3510f74d9756f8e
Autor:
Read, Samantha
Conference poster presented at the Advance HE Teaching and Learning 2023 which highlights three core elements of embedding authentic assessment design - student perspectives, employer perspective and a supportive academic culture. Examples of staff d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::20cfb4f793918c4abb6c01ab39bb9bae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vyas, Soumil, Markar, Sheraz R., Iordanidou, Lydia, Read, Samantha, Stoker, David, Hashemi, Majid, Mitchell, Ian, Winslet, Mark, Bomanji, Jamshed
Publikováno v:
In Journal of Gastrointestinal Surgery December 2011 15(12):2127-2135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Read, Samantha
Publikováno v:
UoN Research Conference 2019
The internet has resulted in a fundamental shift in our theoretical understanding of identity construction. Just as painting or musical composition is seen as a route of self-expression through transference, from a contemporary psychoanalytic perspec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::18b393874bf1b7d24f570015116c1c35
http://nectar.northampton.ac.uk/11798/1/Read_Samantha_2019_Marketing_to_the_Digital_Self.pdf
http://nectar.northampton.ac.uk/11798/1/Read_Samantha_2019_Marketing_to_the_Digital_Self.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Read, Samantha M
Publikováno v:
Academy of Marketing Doctoral Colloquium
This research explores the extent to which Smartphones and Smartphone apps can be viewed as an extension of ourselves. Digital technology allows us to shape who we are (our actual self) and re-invent who we want to be (our ideal self), yet little res
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::edc88794c9e0d543a53a443c8a3d3abb
http://nectar.northampton.ac.uk/8598/7/Read_Samantha_2016_Marketing_to_the_digital_self_assessing_the_variables_affecting_the_adoption_and_retention_of_branded_Smartphone_applications_in_relation_to_the_theory_of_self_concept.pdf
http://nectar.northampton.ac.uk/8598/7/Read_Samantha_2016_Marketing_to_the_digital_self_assessing_the_variables_affecting_the_adoption_and_retention_of_branded_Smartphone_applications_in_relation_to_the_theory_of_self_concept.pdf