Zobrazeno 1 - 10
of 325
pro vyhledávání: '"Read, Samantha"'
Autor:
Read, Samantha
Publikováno v:
ICT and Innovation in Teaching Learning Methods in Higher Education
Autor:
Benedict, Elizabeth
Publikováno v:
Mentors, Muses & Monsters: 30 Writers on The People Who Changed Their Lives; Feb2012, p200-204, 5p
Autor:
Broadberry, Sarah, Read, Samantha
Presented to the Association of Learning Technology South group (ALT South). An overview of a range of inclusive assessments adopted across the University in place of traditional exams to provide a more authentic form of assessment.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4f59b4d8e614fe14f3510f74d9756f8e
Autor:
Read, Samantha
Conference poster presented at the Advance HE Teaching and Learning 2023 which highlights three core elements of embedding authentic assessment design - student perspectives, employer perspective and a supportive academic culture. Examples of staff d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::20cfb4f793918c4abb6c01ab39bb9bae
Autor:
Fales, Melissa
Publikováno v:
Story Monsters Ink; Jun2020, p28-30, 3p, 1 Color Photograph, 3 Cartoon or Caricatures
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vyas, Soumil, Markar, Sheraz R., Iordanidou, Lydia, Read, Samantha, Stoker, David, Hashemi, Majid, Mitchell, Ian, Winslet, Mark, Bomanji, Jamshed
Publikováno v:
In Journal of Gastrointestinal Surgery December 2011 15(12):2127-2135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tilley, Kate
Publikováno v:
Plastics News. 1/20/2014, Vol. 25 Issue 42, p0015-0015. 1p.
Autor:
Read, Samantha
Publikováno v:
UoN Research Conference 2019
The internet has resulted in a fundamental shift in our theoretical understanding of identity construction. Just as painting or musical composition is seen as a route of self-expression through transference, from a contemporary psychoanalytic perspec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::18b393874bf1b7d24f570015116c1c35
http://nectar.northampton.ac.uk/11798/1/Read_Samantha_2019_Marketing_to_the_Digital_Self.pdf
http://nectar.northampton.ac.uk/11798/1/Read_Samantha_2019_Marketing_to_the_Digital_Self.pdf