Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Read, Julia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Read, Julia, Meath, Cristyn
Publikováno v:
Health Environments Research & Design Journal (HERD) (Sage Publications, Ltd.); Jan2025, Vol. 18 Issue 1, p86-107, 22p
Autor:
Read, Julia Elizabeth.
Publikováno v:
Access electronically.
Thesis (Ph.D.)--University of Wollongong, 2002.
Typescript. Includes appendices. Bibliographical references: leaf 736-768.
Typescript. Includes appendices. Bibliographical references: leaf 736-768.
Autor:
Read, Julia Elizabeth
Publikováno v:
University of Wollongong Thesis Collection.
This dissertation evaluates the TIFL (Teaching Indonesian as a Foreign Language) tertiary curriculum materials. The TIFL tertiary curriculum materials were produced by a project which was initiated by the Asian Studies Council, funded by the then Com
Externí odkaz:
http://ro.uow.edu.au/theses/335
Autor:
Read, Julia Elizabeth
Publikováno v:
University of Wollongong Thesis Collection.
This dissertation evaluates the TIFL (Teaching Indonesian as a Foreign Language) tertiary curriculum materials. The TIFL tertiary curriculum materials were produced by a project which was initiated by the Asian Studies Council, funded by the then Com
Externí odkaz:
http://ro.uow.edu.au/theses/335
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smith, Aaron P. B., Read, Julia E.
Publikováno v:
Journal of Pastoral Care & Counseling; June 2017, Vol. 71 Issue: 2 p91-97, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.