Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Reactive strategy"'
Autor:
İrem Enser, Ebru Günlü Küçükaltan
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 10, Iss 1 (2024)
The perception of motivation for corporate social responsibility (CSR) activities among individuals plays a crucial role in achieving successful outcomes. Therefore, it is essential to gain an understanding of how different CSR activities can affect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d55c54af60842d289c7fa22b9672bf2
Autor:
Taghavi, Seyed Mojtaba, Ghezavati, Vahidreza, Mohammadi Bidhandi, Hadi, Mirzapour Al-e-Hashem, Seyed Mohammad Javad
Publikováno v:
Journal of Modelling in Management, 2023, Vol. 19, Issue 2, pp. 658-692.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JM2-10-2022-0250
Publikováno v:
New Journal of Physics, Vol 26, Iss 6, p 063003 (2024)
Strategies for sustaining cooperation and preventing exploitation by selfish agents in repeated games have mostly been restricted to Markovian strategies where the response of an agent depends on the actions in the previous round. Such strategies are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c243f7b7e19b488393e00c9d05a5466a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L. V. Iskanderova
Publikováno v:
Дискурс, Vol 6, Iss 5, Pp 73-86 (2020)
Introduction. Nowadays medical online services are evolving rapidly and become more and more popular. Telemedicine is developed as a part of the Russian government program “The medical system 4P”. However, doctor-patient online communication has
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad0dd1bad2854af7a2eb1970a2be581c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Central European Journal of Operations Research. 29:1001-1019
In this paper, we analyse the company behaviour in duopoly taking into account the most common strategies, including dominant, reactive, cooperative and tit-for-tat strategies, since they account for most of the decisions made by companies. Dominant,