Zobrazeno 1 - 10
of 338
pro vyhledávání: '"Reaburn P"'
Publikováno v:
Nursing: Research and Reviews, Vol 2014, Iss default, Pp 45-53 (2014)
Robert Stanton,1 Brenda Happell,1 Peter Reaburn2 1Institute for Health and Social Science Research, Centre for Mental Health Nursing Innovation and School of Nursing and Midwifery, Central Queensland University, Rockhampton, QLD, Australia; 2School o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35b1d67cc2df40d99741ac40f4143518
Publikováno v:
International Journal of Strength and Conditioning, Vol 4, Iss 1 (2024)
Purpose: The aim of the current study was to assess the effect of altering conditioning contraction within contrast training on subsequent drop jump performance in the presence of same day concurrent training. Methods: In a randomized crossover desig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9bb29e3f4c94d2fb43cb76c53dfb629
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PeerJ, Vol 8, p e10031 (2020)
Background Little is known about contrast training and post-activation performance enhancement (PAPE) in a same day concurrent training model. The aim of the current study was to examine the use of two short duration (1-min and 4-min) recovery period
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcc1b686121f440db5bbacecf62bfb59
Publikováno v:
British Journal of Mental Health Nursing; February 2024, Vol. 13 Issue: 1 p1-5, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Mental Health Nursing; May 2023, Vol. 12 Issue: 2 p1-5, 5p
Publikováno v:
Journal of Nutrition & Intermediary Metabolism, Vol 8, Iss C, p 68 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c156bb5c46a4877b2eab771d5d351e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.