Zobrazeno 1 - 10
of 267
pro vyhledávání: '"Raymond, P. T."'
LLM-based Multi-Agent Systems have potential benefits of complex decision-making tasks management across various domains but their applications in the next Point-of-Interest (POI) recommendation remain underexplored. This paper proposes a novel MAS4P
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.13700
Tabular data learning has extensive applications in deep learning but its existing embedding techniques are limited in numerical and categorical features such as the inability to capture complex relationships and engineering. This paper proposes a no
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.17162
Autor:
Mark J Arends, Andrew Robinson, Kishore Gopalakrishnan, Eve Fryer, Betania Mahler-Araujo, Sonali Natu, Elizabeth J Soilleux, Gerald Langman, Kathryn J Kirkwood, EMYR W BENBOW, Caroline A Hughes, Yee Wah Tsang, James Denholm, Benjamin A Schreiber, Florian Jaeckle, Mike N Wicks, Tim S Bracey, James Y H Chan, Lorant Farkas, Raymond F T McMahon, Khun La Win Myint, Ashraf Sanduka, Katharine A Sheppard
Publikováno v:
BMJ Open Gastroenterology, Vol 11, Iss 1 (2024)
Objective Coeliac disease (CD) diagnosis generally depends on histological examination of duodenal biopsies. We present the first study analysing the concordance in examination of duodenal biopsies using digitised whole-slide images (WSIs). We furthe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f255879a5c044f40853761bffd7965cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.