Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Rauzi, Michelle R"'
Autor:
Gustavson, Allison M.1,2,3 (AUTHOR) allison.gustavson@va.gov, Rauzi, Michelle R.4,5 (AUTHOR), Rasmussen, Alana6 (AUTHOR), Raja, Bhavana7 (AUTHOR), Kim, June8 (AUTHOR), Davenport, Todd E.7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Work. Aug2024, p1-5. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rauzi, Michelle R.1 (AUTHOR), Foran, Jared R. H.2 (AUTHOR), Bade, Michael J.1,3 (AUTHOR) michael.bade@cuanschutz.edu
Publikováno v:
Pilot & Feasibility Studies. 3/25/2022, Vol. 8 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 2. Supplemental TIDier (Template for Intervention Description and Replication) Information.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::53449b93b95c2d19f1fa6fdb9060168a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rauzi, Michelle R, Ridgeway, Kyle J, Wilson, Melissa P, Jolley, Sarah E, Nordon-Craft, Amy, Stevens-Lapsley, Jennifer E, Erlandson, Kristine M
Publikováno v:
PTJ: Physical Therapy & Rehabilitation Journal; Mar2023, Vol. 103 Issue 3, p1-10, 10p
Autor:
Rauzi, Michelle R.1 michelle.rauzi@cuanschutz.edu, Mealer, Meredith L.2,3, Nearing, Kathryn A.4,5, Magnan, Elizabeth K.1, Abbate, Lauren M.5, Stevens-Lapsley, Jennifer E.1,5
Publikováno v:
iProceedings. 2022, Vol. 8 Issue 1, p1-2. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.