Zobrazeno 1 - 10
of 355
pro vyhledávání: '"Rauterberg, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Betancourt Arango, A., Marcenaro, L., Barakova, E.I., Rauterberg, M., Regazzoni, C.S., Hua, G., Jegou, H.
Publikováno v:
Lecture Notes in Computer Science ISBN: 9783319466033
ECCV Workshops (1)
Computer Vision-ECCV 2016 Workshops, Proceedings, 8-10/15-16 October 2016, Amsterdam, The Netherlands, 504-517
STARTPAGE=504;ENDPAGE=517;TITLE=Computer Vision-ECCV 2016 Workshops, Proceedings, 8-10/15-16 October 2016, Amsterdam, The Netherlands
ECCV Workshops (1)
Computer Vision-ECCV 2016 Workshops, Proceedings, 8-10/15-16 October 2016, Amsterdam, The Netherlands, 504-517
STARTPAGE=504;ENDPAGE=517;TITLE=Computer Vision-ECCV 2016 Workshops, Proceedings, 8-10/15-16 October 2016, Amsterdam, The Netherlands
Wearable cameras allow users to record their daily activities from a user-centered (First Person Vision) perspective. Due to their favourable location, they frequently capture the hands of the user, and may thus represent a promising user-machine int
Autor:
Gorbunov, R., Barakova, E.I., Rauterberg, M., Ferrández Vicente, J.M., Álvarez-Sánchez, J.R., de la Paz López, F., Toledo Moreo, J., Adeli, H.
Publikováno v:
Natural and Artificial Computation for Biomedicine and Neuroscience-International Work-Conference on the Interplay Between Natural and Artificial Computation, IWINAC 2017, Proceedings, 254-264
STARTPAGE=254;ENDPAGE=264;TITLE=Natural and Artificial Computation for Biomedicine and Neuroscience-International Work-Conference on the Interplay Between Natural and Artificial Computation, IWINAC 2017, Proceedings
Natural and Artificial Computation for Biomedicine and Neuroscience ISBN: 9783319597393
IWINAC (1)
STARTPAGE=254;ENDPAGE=264;TITLE=Natural and Artificial Computation for Biomedicine and Neuroscience-International Work-Conference on the Interplay Between Natural and Artificial Computation, IWINAC 2017, Proceedings
Natural and Artificial Computation for Biomedicine and Neuroscience ISBN: 9783319597393
IWINAC (1)
Long-term interactions in groups can be monitored through games in which the participants need to show their social preferences by making choice to help or to use egoistic game strategy. In this paper we analyse the facial expressions of a group of i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::81e1d911c9931f745b96e2992e107631
https://research.tue.nl/nl/publications/43925492-1bc9-4888-8e8d-72ebd5010df6
https://research.tue.nl/nl/publications/43925492-1bc9-4888-8e8d-72ebd5010df6
Autor:
Berta, R., Bellotti, F., van der Spek, E.D., Winkler, T., Nakatsu, R., Rauterberg, M., Ciancarini, P.
Publikováno v:
Handbook of digital games and entertainment technologies, vol. 1, 571-592
STARTPAGE=571;ENDPAGE=592;TITLE=Handbook of digital games and entertainment technologies, vol. 1
Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies ISBN: 9789814560528
STARTPAGE=571;ENDPAGE=592;TITLE=Handbook of digital games and entertainment technologies, vol. 1
Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies ISBN: 9789814560528
The chapter’s idea stems from the observation that technology is difficult to learn in an abstract way (books, lectures, etc.) and practical activities are needed not only to apply concepts but also to help learning itself. This is particularly cha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7e5a8e8df14047b1c2b0c17b8522a7a2
https://doi.org/10.1007/978-981-4560-50-4_32
https://doi.org/10.1007/978-981-4560-50-4_32
Publikováno v:
Intelligent Environments 2016, 376-385
STARTPAGE=376;ENDPAGE=385;TITLE=Intelligent Environments 2016
STARTPAGE=376;ENDPAGE=385;TITLE=Intelligent Environments 2016
Driven by the maturing of Internet and the development of the Internet of Things, people are becoming connected not only via the smart personal devices, but also via the increasingly responsive and connected environments, which brings up new opportun
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::04c7a8bcc9cff52d0b75941b9c2a11f9
https://research.tue.nl/nl/publications/bb52b20f-beac-42b1-bd16-6612931b9910
https://research.tue.nl/nl/publications/bb52b20f-beac-42b1-bd16-6612931b9910
Publikováno v:
Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies, vol. 2, 725-776
STARTPAGE=725;ENDPAGE=776;TITLE=Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies, vol. 2
Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies ISBN: 9789814560528
STARTPAGE=725;ENDPAGE=776;TITLE=Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies, vol. 2
Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies ISBN: 9789814560528
This chapter is dedicated to explore the relationship between entertainment, culture, and media art. Firstly, the positioning of entertainment will be described including the historical point of view and also focusing on recent digital entertainment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1bff9c1a635fdafc0600079a78f0b86a
https://research.tue.nl/nl/publications/18dd7f3c-5e42-4af6-a061-2ac7e82c3582
https://research.tue.nl/nl/publications/18dd7f3c-5e42-4af6-a061-2ac7e82c3582