Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Rautamies Erja"'
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research
High-quality interactions between teachers and children in early childhood education and care (ECEC) are at the heart of supporting children’s development, well-being, and learning. The aim of the study was to examine the quality of an experienced
Autor:
Peltoperä, Kaisu1 (AUTHOR) kaisu.peltopera@jyu.fi, Rautamies, Erja (AUTHOR), Lang, Sarah N. (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Nov2024, p1-13.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research
University of Jyväskylä
University of Jyväskylä
Pyrkimys autonomisuuteen on yksi ihmisen psykologisista perustarpeista, joka alkaa kehittyä noin kahdesta ikävuodesta eteenpäin. Autonomiaa on kuitenkin tutkittu empiirisesti hyvin vähän varhaiskasvatuksen kontekstissa. Tarkastelemme tässä laa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Early Child Development & Care; Nov2016, Vol. 186 Issue 11, p1846-1858, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
University of Jyväskylä
High-quality interactions between teachers and children in early childhood education and care (ECEC) are at theheart of supporting children’s development, well-being, andlearning. Theaim of the study wasto examine the quality of an experienced ECEC
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::247f13d25c64f581108139a9fef25b52
https://journal.fi/jecer/article/view/114010/67207
https://journal.fi/jecer/article/view/114010/67207