Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Rauso B"'
Autor:
Baiano C., Raimo G., Zappullo I., Cecere R., Rauso B., Positano M., Conson M., Aversana L. D., Di Rosa A., Esposito G., Milo R., Polito F., Raimondo C., Turco A.
Publikováno v:
Journal of Autism and Developmental Disorders. 52:3486-3495
Anxiety sensitivity (AS) is implicated in the development and maintenance of several psychopathological conditions. Non-clinical individuals with high autistic traits may develop anxiety disorders and depressive symptoms. Here, we investigated the re
Autor:
Conson M., Siciliano M., Trojano L., Zoccolotti P., Zappullo I., Baiano C., Caputo G., Russo A., Cecere R., Di Rosa A., Esposito G., Milo R., Polito F., Rauso B., Vela M., Santangelo G.
Publikováno v:
Journal of autism and developmental disorders. 52(9)
In two studies, we used the Gottschaldt’s Hidden Figure Test (GHFT) for assessing figure disembedding ability in children aged 7–11. Study 1 demonstrated in a large sample of typically developing children that GHFT accuracy and time scores differ
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 17
Issue 16
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 17, Iss 5928, p 5928 (2020)
Volume 17
Issue 16
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 17, Iss 5928, p 5928 (2020)
Background: We tested whether the tendency to worry could affect psychological responses to quarantine by capitalizing on the opportunity of having collected data before the COVID-19 outbreak on measures of worry, anxiety, and trait mindfulness in a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a8b265d607a42e0750f099c69918fa7d
https://hdl.handle.net/11591/435715
https://hdl.handle.net/11591/435715
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.