Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Ratsifandrihamanana, L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miller, A. C., Garchitorena, Andres, Rabemananjara, F., Cordier, L., Randriamanambintsoa, M., Rabeza, V., Razanadrakoto, H. T. R., Ramakasoa, R. R., RamahefarisonTiana, O., Ratsimbazafy, B. N., Ouenzar, M. A., Bonds, M. H., Ratsifandrihamanana, L.
Background 50% of Malagasy children have moderate to severe stunting. In 2016, a new 10 year National Nutrition Action Plan (PNAN III) was initiated to help address stunting and developmental delay. We report factors associated with risk of developme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______932::046871c50bddad51a376bba0edddb6e3
http://www.documentation.ird.fr/hor/fdi:010078026
http://www.documentation.ird.fr/hor/fdi:010078026
Autor:
Weber, A.M., Rubio-Codina, M., Walker, S.P., Buuren, S. van, Eekhout, I., Grantham-Mcgregor, S.M., Araujo, M.C., Chang, S.M., Fernald, L.C.H., Hamadani, J.D., Hanlon, C., Karam, S.M., Lozoff, B., Ratsifandrihamanana, L., Richter, L., Black, M.M.
Publikováno v:
BMJ Global Health, 6, 4
Introduction Early childhood development can be described by an underlying latent construct. Global comparisons of children's development are hindered by the lack of a validated metric that is comparable across cultures and contexts, especially for c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a2074a21e7e1b602e78ce09fc76af7e9
http://resolver.tudelft.nl/uuid:c4f6a2d6-a2a2-4f36-b8b2-ba3b3caf079c
http://resolver.tudelft.nl/uuid:c4f6a2d6-a2a2-4f36-b8b2-ba3b3caf079c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.