Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Ratliff, James D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kofman, Fred, Ratliff, James D.
Publikováno v:
Journal of Economic Behavior & Organization. Dec96, Vol. 31 Issue 3, p431. 13p. 2 Diagrams.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ratliff, James D., Penrod, Clark S.
Publikováno v:
Journal of the Acoustical Society of America; 1983, Vol. 74 Issue S1, pS120-S120, 1p
Publikováno v:
Journal of Economic Literature. Dec93, Vol. 31 Issue 4, p2425-2454. 30p.
Autor:
Evans, David S., Schmalensee, Richard
Publikováno v:
NBER Working Papers; Feb2013, preceding p1-72, 73p
Autor:
Pai, Yogesh
Publikováno v:
Journal of Intellectual Property Rights; Mar2014, Vol. 19 Issue 2, p146-156, 11p
Autor:
Richard J. Gilbert
A proposal for moving from price-centric to innovation-centric competition policy, reviewing theory and available evidence on economic incentives for innovation.Competition policy and antitrust enforcement have traditionally focused on prices rather
Autor:
Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens
The Handbook of Marketing Analytics showcases analytical marketing methods and their high-impact real-life applications in marketing management, public policy, and litigation support. Fourteen methods chapters present an overview of specific marketin