Zobrazeno 1 - 10
of 977
pro vyhledávání: '"Ratio schedule"'
Autor:
Yoshiatsu Aomine, Koki Sakurai, Tom Macpherson, Takaaki Ozawa, Yoichi Miyamoto, Yoshihiro Yoneda, Masahiro Oka, Takatoshi Hikida
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience, Vol 16 (2022)
Importin α3 (Gene: Kpna3, the ortholog of human Importin α4) is a member of the importin α family and participates in nucleocytoplasmic transport by forming trimeric complexes between cargo proteins and importin β1. Evidence from human studies ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5950c7e75ce74768bb30982df01a1325
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jisoo Lim, Eosu Kim, Hyun Jong Noh, Shinwon Kang, Benjamin U. Phillips, Dong Goo Kim, Timothy J. Bussey, Lisa Saksida, Christopher J. Heath, Chul Hoon Kim
Publikováno v:
Molecular Brain, Vol 12, Iss 1, Pp 1-13 (2019)
Abstract Genetic and pharmacological manipulations targeting metabotropic glutamate receptor 5 (mGluR5) affect performance in behavioural paradigms that depend on cognitive flexibility. Many of these studies involved exposing mice to highly stressful
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17f58c3c082c4681a072d3458b175a73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lin, Yu Chen
Adults with autism spectrum disorder (ASD) and intellectual disability (ID) are the majority of population in residential settings. Many clients in residential settings engage in problem behavior that interferes with their daily routine and work requ
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc2257671/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.