Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Rate-based congestion control"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pervasive and Mobile Computing
Performance guarantees for congestion control schemes in cognitive radio sensor networks (CRSNs) can be helpful in order to satisfy the quality of service (QoS) in different applications. Because of the high dynamicity of available bandwidth and netw
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ad Hoc Networks
Performance evaluation of transport layer protocols in cognitive radio sensor networks (CRSNs) is useful to provide quality-of-service for real-time reliable applications. This paper develops an analytical framework to model the steady-state sending
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::433ccecbabd91449d29a4933b047c9fb
http://cdm21054.contentdm.oclc.org/cdm/ref/collection/IR/id/6549
http://cdm21054.contentdm.oclc.org/cdm/ref/collection/IR/id/6549
Publikováno v:
Communications and Vehicular Technology in the Benelux (SCVT), 2015 IEEE Symposium on, 1-6
STARTPAGE=1;ENDPAGE=6;TITLE=Communications and Vehicular Technology in the Benelux (SCVT), 2015 IEEE Symposium on
SCVT
STARTPAGE=1;ENDPAGE=6;TITLE=Communications and Vehicular Technology in the Benelux (SCVT), 2015 IEEE Symposium on
SCVT
Vehicle-to-Vehicle (V2V) communication systems intend to increase safety and efficiency of the transportation networks. At high vehicle density, the communication channel may become congested, impairing the reliability of the safety applications. As
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e452d8d8337202cc0369cf4181ca0ef7
https://research.tue.nl/en/publications/c114bd78-932a-4e1a-91d7-fe27f820f1f6
https://research.tue.nl/en/publications/c114bd78-932a-4e1a-91d7-fe27f820f1f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::110dbf2ba02ae3d5fad30311a995809f
http://hdl.handle.net/11589/9293
http://hdl.handle.net/11589/9293
Autor:
Maria Luisa Merani, Maurizio Casoni
Publikováno v:
PIMRC
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
This work investigates the TCP-friendliness of a particular congestion control mechanism, the TCP friendly rate control protocol (TFRC), when it is employed to regulate the transmission rate of nonTCP sources competing for bandwidth with different TC