Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"Ratanawongsa N"'
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling November 2015 98(11):1360-1366
Publikováno v:
Journal of the American Medical Informatics Association : JAMIA, vol 24, iss 1
Ratanawongsa, N; Barton, JL; Lyles, CR; Wu, M; Yelin, EH; Martinez, D; et al.(2017). Computer use, language, and literacy in safety net clinic communication. JOURNAL OF THE AMERICAN MEDICAL INFORMATICS ASSOCIATION, 24(1), 106-112. doi: 10.1093/jamia/ocw062. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1zp0r0jg
Ratanawongsa, N; Barton, JL; Lyles, CR; Wu, M; Yelin, EH; Martinez, D; et al.(2017). Computer use, language, and literacy in safety net clinic communication. JOURNAL OF THE AMERICAN MEDICAL INFORMATICS ASSOCIATION, 24(1), 106-112. doi: 10.1093/jamia/ocw062. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1zp0r0jg
ObjectivePatients with limited health literacy (LHL) and limited English proficiency (LEP) experience suboptimal communication and health outcomes. Electronic health record implementation in safety net clinics may affect communication with LHL and LE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::31d008ba52fade5f50c43c2d9f414799
https://escholarship.org/uc/item/1zp0r0jg
https://escholarship.org/uc/item/1zp0r0jg
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ratanawongsa, N; Barton, JL; Lyles, CR; Wu, M; Yelin, EH; Martinez, D; et al.(2016). Association between clinician computer use and communicationwith patients in safety-net clinics. JAMA Internal Medicine, 176(1), 125-128. doi: 10.1001/jamainternmed.2015.6186. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9nx1t1qz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8b06fcabd472c9abd9d8172d22a45005
http://www.escholarship.org/uc/item/9nx1t1qz
http://www.escholarship.org/uc/item/9nx1t1qz
Publikováno v:
Patient education and counseling, vol 98, iss 11
ObjectivePatient-provider communication about complementary health approaches can support diabetes self-management by minimizing risk and optimizing care. We sought to identify sociodemographic and communication factors associated with disclosure of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3ef95cc28280ec1af30a29e274188d96
https://escholarship.org/uc/item/55f2d3xv
https://escholarship.org/uc/item/55f2d3xv
Autor:
Beach, MC, Roter, D, Korthuis, PT, Epstein, RM, Sharp, V, Ratanawongsa, N, Cohn, J, Eggly, S, Sankar, A, Moore, RD, Saha, S
Publikováno v:
Annals of family medicine, vol 11, iss 5
Beach, MC; Roter, D; Korthuis, PT; Epstein, RM; Sharp, V; Ratanawongsa, N; et al.(2013). A multicenter study of physician mindfulness and health care quality. Annals of Family Medicine, 11(5), 421-428. doi: 10.1370/afm.1507. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/70x3r2xc
Beach, MC; Roter, D; Korthuis, PT; Epstein, RM; Sharp, V; Ratanawongsa, N; et al.(2013). A multicenter study of physician mindfulness and health care quality. Annals of Family Medicine, 11(5), 421-428. doi: 10.1370/afm.1507. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/70x3r2xc
Purpose Mindfulness (ie, purposeful and nonjudgmental attentiveness to one's own experience, thoughts, and feelings) is associated with physician well-being. We sought to assess whether clinician self-rated mindfulness is associated with the quality
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8bba7dbd1d3c655c2edc8d826dd82e82
https://escholarship.org/uc/item/70x3r2xc
https://escholarship.org/uc/item/70x3r2xc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.