Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Ratanadilok K"'
Autor:
Puthanakit, T, Ananworanich, J, Vonthanak, S, Kosalaraksa, P, Hansudewechakul, R, van der Lugt, J, Kerr, Sj, Kanjanavanit, S, Ngampiyaskul, C, Wongsawat, J, Luesomboon, W, Vibol, U, Pruksakaew, K, Suwarnlerk, T, Apornpong, T, Ratanadilok, K, Paul, R, Mofenson, Lm, Fox, L, Valcour, V, Brouwers, P, Ruxrungtham, K, Giaquinto, Carlo, the PREDICT Study Group
Publikováno v:
The Pediatric infectious disease journal, vol 32, iss 5
Puthanakit, T; Ananworanich, J; Vonthanak, S; Kosalaraksa, P; Hansudewechakul, R; van der Lugt, J; et al.(2013). Cognitive function and neurodevelopmental outcomes in HIV-infected Children older than 1 year of age randomized to early versus deferred antiretroviral therapy: the PREDICT neurodevelopmental study.. The Pediatric infectious disease journal, 32(5), 501-508. doi: 10.1097/INF.0b013e31827fb19d. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9zk597hb
Puthanakit, T; Ananworanich, J; Vonthanak, S; Kosalaraksa, P; Hansudewechakul, R; van der Lugt, J; et al.(2013). Cognitive function and neurodevelopmental outcomes in HIV-infected Children older than 1 year of age randomized to early versus deferred antiretroviral therapy: the PREDICT neurodevelopmental study.. The Pediatric infectious disease journal, 32(5), 501-508. doi: 10.1097/INF.0b013e31827fb19d. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9zk597hb
BackgroundWe previously reported similar AIDS-free survival at 3 years in children who were >1 year old initiating antiretroviral therapy (ART) and randomized to early versus deferred ART in the Pediatric Randomized to Early versus Deferred Initiatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1a228da73edd0c9c2206a18e9aedd09d
http://hdl.handle.net/11577/2799493
http://hdl.handle.net/11577/2799493
Publikováno v:
Ethics & Behavior; Apr2007, Vol. 17 Issue 2, p163-186, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.