Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Rasool, Aaleya"'
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2022, Vol. 27, Issue 2, pp. 138-157.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-07-2022-0160
Publikováno v:
In Current Opinion in Psychology December 2020 36:96-100
Autor:
Islam, Jamid Ul, Shahid, Shadma, Rasool, Aaleya, Rahman, Zillur, Khan, Imran, Rather, Raouf Ahmad
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2020, Vol. 38, Issue 6, pp. 1279-1303.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-12-2019-0460
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services September 2019 50:277-285
Autor:
Rasool, Aaleya1 (AUTHOR), Ul Islam, Jamid2 (AUTHOR) jammicms.kmr@gmail.com, Shah, Farooq Ahmad1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Sep2023, p1-28. 28p. 2 Illustrations, 8 Charts.
Publikováno v:
Journal of Internet Commerce. Jul-Sep2021, Vol. 20 Issue 3, p273-292. 20p. 1 Diagram, 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing - ESIC; June 2022, Vol. 27 Issue: 2 p138-157, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.