Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Rashid, Md. Zabid Abdul"'
Autor:
Rashid, Md. Zabid Abdul, Ho, Jo Ann
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2003 Mar 01. 43(1/2), 75-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25074977
Organizational strategy and competitive intelligence practices in Malaysian public listed companies.
Autor:
Ching Seng Yap1 chingseng@unirazak.edu.my, Rashid, Md Zabid Abdul1 zabid@unirazak.edu.my, Sapuan, Dewi Amat1 dewi@unirazak.edu.my
Publikováno v:
Information Research. Dec2012, Vol. 17 Issue 4, p1-13. 13p. 6 Charts.
Autor:
Ching Seng Yap, Rashid, Md Zabid Abdul
Publikováno v:
Malaysian Journal of Library & Information Science. Jul2011, Vol. 16 Issue 1, p125-136. 12p.
Publikováno v:
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference; 2015, p95-101, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
VINE: The Journal of Information & Knowledge Management Systems. 2013, Vol. 43 Issue 4, p462-481. 20p.
Publikováno v:
Journal of Information & Knowledge Management. Dec2013, Vol. 12 Issue 4, p1350028-1-1350028-14. 14p.
Autor:
Sidin, Samsinar Md., Abdul Rahman, Mohd K., Rashid, Md. Zabid Abdul, Othman, Md. Nor, Abu Bakar, Ainul Z.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing; 2008, Vol. 25 Issue 1, p7-15, 9p