Zobrazeno 1 - 10
of 5 283
pro vyhledávání: '"Rasch modeling"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christopher Le, Øystein Guttersrud, Diane Levin-Zamir, Robert Griebler, Hanne Søberg Finbråten
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Despite increasing global attention to health literacy and adolescents’ digital health information seeking, no unidimensional instruments measuring digital health literacy (DHL) in adolescents have reportedly been validated usin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0945da9d2c9440c8af10443106e18261
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Fisika Indonesia, Vol 20, Iss 1, Pp 27-37 (2024)
Not all teachers have the ability to develop diagnostic instruments for misconception. Meanwhile, there is an urgent need to diagnose student misconceptions. Therefore, this research aims to carry out the process of adapting misconception-diagnostic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8a8afb555d8488fa6e24f9e0680f9dd
Autor:
Carnoli, Andrea Jr a, ∗, oude Lohuis, Petra b, Buydens, Lutgarde M.C. a, Jansen, Jeroen J. a, Tinnevelt, Gerjen H. a
Publikováno v:
In Chemometrics and Intelligent Laboratory Systems 15 February 2024 245
Publikováno v:
Jurnal Riset dan Kajian Pendidikan Fisika, Vol 11, Iss 1, Pp 32-40 (2024)
Evaluating students' metacognitive awareness is necessary to identify weaknesses and strengths in managing their cognition, which can help develop effective cognitive regulation to overcome academic challenges. Therefore, this research aims to examin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13f69dd44d834c66851f2e53af8cfbd2
Publikováno v:
In Journal of Clinical Epidemiology May 2024 169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Conciencia, Vol 23, Iss 2, Pp 147-156 (2023)
The role of teachers in schools is expected, especially in evaluating student learning; teachers must pay attention to the quality of the items made. This study aims to determine the instrument's validity or the quality of the item's suitability with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de23c1576bf746fda3dd0e4961ed23f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fortinsky, Richard H., Garcia, Ramon I., Sheehan, T. Joseph, Madigan, Elizabeth A., Tullai-McGuinness, Susan
Publikováno v:
Medical Care, 2003 May 01. 41(5), 601-615.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3768021