Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Raquel, Cheila Pires"'
Autor:
Raquel, Cheila Pires
Publikováno v:
Repositório Institucional da Universidade Federal do Ceará (UFC)
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
In the ocean of information on the internet is Google, where one out of every twenty searches on health in Brazil takes place. Access to this knowledge reaches patients who are eager to know what is happening with their own health. In order to unders
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::4678021920630e2cab28771c3a3a324b
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/66699
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/66699
Comunicação de más notícias na educação médica e confluências com o contexto da pandemia de covid-19
Autor:
Ribeiro, Kelen Gomes, Batista, Maxmiria Holanda, Souza, Daiana Flávia Oliveira de, Florêncio, Caroline Mary Gurgel Dias, Jorge, Walker Henrique Almeida, Raquel, Cheila Pires
Publikováno v:
Saúde e Sociedade, Volume: 30, Issue: 4, Article number: e201058, Published: 29 NOV 2021
Saúde e Sociedade; v. 30 n. 4 (2021)
Saúde e Sociedade; Vol. 30 No. 4 (2021)
Saúde e Sociedade; Vol. 30 Núm. 4 (2021)
Saúde e Sociedade
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Saúde e Sociedade; v. 30 n. 4 (2021)
Saúde e Sociedade; Vol. 30 No. 4 (2021)
Saúde e Sociedade; Vol. 30 Núm. 4 (2021)
Saúde e Sociedade
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
The article presents an exploratory, descriptive study on Bad News Communication skills (CMN) of medical interns. The student's perception was on learning for the CMN was investigated with a cross-sectional design and a mixed approach. A questionnair
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d0b4b7ab8ecd911442a4ab8b13d5a842
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0104-12902021000400324&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0104-12902021000400324&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.