Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Rapee, R. M."'
Autor:
Coleman, J. R. I., Lester, K. J., Keers, R., Roberts, S., Curtis, C., Arendt, K., Bogels, S., Cooper, Peter, Creswell, Catharine, Dalgleish, T., Hartman, C. A., Heiervang, E. R., Hotzel, K., Hudson, J. L., In-Albon, T., Lavallee, K., Lyneham, H. J., Marin, C. E., Meiser-Stedman, R., Morris, T., Nauta, M. H., Rapee, R. M., Schneider, S., Schneider, S. C., Silverman, W. K., Thastum, M., Thirlwall, Kerstin, Waite, Polly, Wergeland, G. J., Breen, G., Eley, T. C.
Background\ud \ud Anxiety disorders are common, and cognitive–behavioural therapy (CBT) is a first-line treatment. Candidate gene studies have suggested a genetic basis to treatment response, but findings have been inconsistent.\ud \ud Aims\ud \ud
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c6fcbbf97f061d907e9e95f8a59ec391
https://centaur.reading.ac.uk/51840/9/bjp.bp.115.168229.full.pdf
https://centaur.reading.ac.uk/51840/9/bjp.bp.115.168229.full.pdf
Autor:
Roberts, S., Lester, K. J., Hudson, J. L., Rapee, R. M., Creswell, Catharine, Cooper, Peter J., Thirlwall, Kerstin J., Coleman, J. R. I., Breen, G., Wong, C. C. Y., Eley, T. C.
Anxiety disorders that are the most commonly occurring psychiatric disorders in childhood, are associated with a range of social and educational impairments and often continue into adulthood. Cognitive behaviour therapy (CBT) is an effective treatmen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::51846931a41918bcef17593e988b8a73
https://centaur.reading.ac.uk/40154/1/PMC4203012.pdf
https://centaur.reading.ac.uk/40154/1/PMC4203012.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.