Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Rao, H.V."'
Autor:
Ramachandra, Geethanjali, Ramana Rao, G.V., Tetali, Shailaja, Karabu, Devendar, Kanagala, Manideep, Puppala, Srinivas, Janumpally, Rani, Rajanarsing Rao, H.V., Carr, Brendan, Brooks, Steven C., Nadkarni, Vinay
Publikováno v:
In Clinical Epidemiology and Global Health July-September 2021 11
Publikováno v:
In Energy Procedia June 2017 117:559-566
Autor:
Lee, Magdalene Hui Min, Chia, Michael Yih Chong, Fook-Chong, Stephanie, Shahidah, Nur, Tagami, Takashi, Ryu, Hyun Ho, Lin, Chih-Hao, Karim, Sarah Abdul, Jirapong, Supasaowapak, Rao, H.V. Rajanarsing, Cai, Wenwei, Velasco, Bernadett Pua, Khan, Nadeem Ullah, Son, Do Ngoc, Naroo, G Y, El Sayed, Mazen, Ong, Marcus Eng Hock
Publikováno v:
Prehospital Emergency Care; 2023, Vol. 27 Issue 8, p978-986, 9p
Publikováno v:
In Procedia Technology 2015 21:196-203
Publikováno v:
In Procedia Technology 2015 21:360-367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
RAO, H.V. NAGARAJA, Bhatta, S. Krishna
Publikováno v:
Indian Literature, 1974 Jul 01. 17(3), 52-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23330930
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The performance output of three Vertical Axis Wind Turbine (VAWT) configurations has been evaluated using a two-dimensional Computational Fluid Dynamic (CFD) model. Data has been obtained using a quasi-steady Multi Reference Frame (MRF) approach in w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::08cc7dee57ffa73f2243ff8ef8103b87
https://eprints.hud.ac.uk/id/eprint/6881/1/22_G_Colley.pdf
https://eprints.hud.ac.uk/id/eprint/6881/1/22_G_Colley.pdf
Publikováno v:
Inaugural Automotive Researchers' Conference
Proceedings of Computing and Engineering Annual Researchers' Conference 2007: CEARC’07
Proceedings of Computing and Engineering Annual Researchers' Conference 2007: CEARC’07
Great improvements have been made in engine performance and emission control due to recent intensive research on engine systems. Further improvements are still required and turbocharging is aiding further improvements in emissions, power and downsizi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dd6fff2ef6f5f95ebe64f74d1bbc2fa8
https://eprints.hud.ac.uk/id/eprint/4060/1/10AARC2008.pdf
https://eprints.hud.ac.uk/id/eprint/4060/1/10AARC2008.pdf