Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Ranta, Mette"'
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education July 2024 144
Autor:
Ranta, Mette1 (AUTHOR) mette.ranta@helsinki.fi, Li, Lijun2 (AUTHOR) lxl366@psu.edu, Vosylis, Rimantas3 (AUTHOR) rimantasv@mruni.eu, Sorgente, Angela4 (AUTHOR) angela.sorgente@unicatt.it, Crespo, Carla5 (AUTHOR) carlacrespo@psicologia.ulisboa.pt, Fonseca, Gabriela6 (AUTHOR) gabrielafonseca@fpce.uc.pt, Lanz, Margherita7 (AUTHOR) margherita.lanz@unicatt.it, Lep, Žan8,9 (AUTHOR), Lonka, Kirsti10 (AUTHOR) zan.lep@ff.uni-lj.si, Relvas, Ana Paula11 (AUTHOR) kirsti.lonka@helsinki.fi, Salmela-Aro, Katariina10 (AUTHOR) aprelvas@fpce.uc.pt, Zupančič, Maja12 (AUTHOR) Maja.Zupancic@ff.uni-lj.si, Serido, Joyce13 (AUTHOR) jserido@umn.edu
Publikováno v:
Journal of Financial Counseling & Planning. 2024, Vol. 35 Issue 2, p188-201. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Young adults' personal concerns during the COVID-19 pandemic in Finland: an issue for social concern
Publikováno v:
International Journal of Sociology and Social Policy, 2020, Vol. 40, Issue 9/10, pp. 1201-1219.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSSP-07-2020-0267
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology April 2017 49:151-159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.